Snyggt köp

Idag har jag varit och hämtat ut ett paket från Ellos. Ett retroinspirerat tyg som ska bli köksgardiner. Några sommarplagg från rean samt dessa snyggingar:stövlar
Ett snyggt köp köp i ordets dubbla bemärkelse då Ellos lämnade 40 % rabatt och skinnstövlarna blev mina för en billig peng. Jag är supernöjd!

Idag började jag dagen med en rejäl frukost och en härlig latte. Sedan hejjade vi på Lassi men det hjälpte ju inte riktigt. Efter det gick jag till gymmet och körde baksida ben, mage och axlar samt 30 min på cykeln. Jag gillar verkligen att träna på lördagar. Jag kan med gott samvete ligga i soffan resterande del av dagen och äta och dricka :-)

~ av bredablick på 16 augusti, 2008.

3 svar to “Snyggt köp”

  1. Snygga! Önskar att jag kunde ha stövlar med, men mina fetefotbollsvader funkar inte i sådana skodon ;)
    Kramis

  2. Snygga stövlar!!
    Kram Mamma

  3. Ah, det var på Ellos du hittade tyget? Måste kika in direkt! Snygga stövlar! :)

Kommentera

 
