Ajajaj

Jag har nämnt den tidigare. Sedan i söndagsmorse har den intagit mina lår, min rumpa och min mage. Den blir inte bättre, utan istället värre. För att komma till fikarummet på jobbet måste jag gå uppför två ganska långa trappor. Ajajaj. Jag har inte druckit lika mycket kaffe idag som andra dagar.

~ av bredablick på 18 augusti, 2008.

5 svar to “Ajajaj”

  1. Ojdå det låter illa! Och du gav mig ännu en anledning till att inte börja… Hur skulle jag klara mig utan kaffet :D

    Tänk att du gör detta helt frivillig och gång på gång dessutom. Det är ju märkligt ;)

  2. Jag anar att jag kommer att säga samma sak imorgon. Idag har jag nämligen knatat Gbg runt… Hoppas att din värk har gett med isg lite!

  3. Vill du vara snäll och ta det lite lugnt……
    Var rädd om dig
    Kram

  4. Nä det är ju det vi sagt att vi skulle haft en kaffekokare där nere också…

    Kram från honsomintedrickerkaffe…ellertränarihjälsigprecis

  5. Vad har hänt med ”träningsvärk är skönt?” :D Okej okej, i måttliga doser är det skönt, men det du har låter mer som överdos :D Nu ska jag iväg till gymmet coh träna – måttligt :-)

    KRAAAM

Kommentera

 
