Ryggont

Fast på ett bra sätt. Jag har varit på gymmet och kört rygg och axlar. Tungt, tungt. Bra, bra. Nu blir det soffan för resten av kvällen. I morgon är det fredag, underbart. Helgen bjuder på grill och övernattning hos svärmor i morgon och lugn lördag hemma efter det.

Inspirationen och orden tryter.

Bara 24 dagar kvar…

~ av bredablick på 28 augusti, 2008.

3 svar to “Ryggont”

  1. Härligt med träningsvärk! :-)

    Jag har kombipass tisdagar 17.30 och BodyPump onsdagar 18.30. Och så är jag alltid med och kör BP på måndagar 17.30 för en annan instruktör. Om du vill vara med då ist så kan jag ju coacha dig lite under passet också. :-)

  2. Tjenamors
    Du är så makalöst flitig med din träning :-) Ha nu en riktigt trevlig vistelse hos svärmor i kväll, så hör jag av mig i morgon och talar om hur det går!
    KRAM

  3. Va skönt med lite värme och ledighet snart. Skulle oxå kunna tänka mig att dra iväg en vecka.

Kommentera

 
