Elsa

elsashow
På lördag ska jag och Joakim upp till Skövde och passa ovanstående charmtroll och hennes lika fina bror. Vad har vi gett oss in på? Ni ser ju hur bestämd hon ser ut. Och jag kan lova att hon är bestämd. Mycket bestämd. Tack och lov att det är lördag och vi kan muta dem med godis och annat onyttigt.

~ av bredablick på 31 augusti, 2008.

5 svar to “Elsa”

  1. Jättefin bild…igen! Måste se till att köpa mig ett sådant där ljusstarkt objektiv någon gång…gärna snart, helst igår.

  2. Vilken bild….. *wow*. Angående fluffan och grodor så skrattar jag högt hemma :D Förlåt men jag gör det :)

  3. Även om hon är bestämd är hon också väldans charmig!

  4. Det är underbart att vara faster/moster. Man kan skämma bort alldeles utan att tänka på konsekvenserna!!
    Kram

  5. Vilken fin bild!!
    Men jag saknar dem på deras sida, vet inte vad som händer.
    Gött med semester!!

Kommentera

 
