Tjejfredag

Igår kväll var jag på tjejmiddag hos bästa Jennie tillsammans med bästa Åsa. Bästa Jenny kunde tyvärr inte vara med. God mat, gott vin och gott prat i flera timmar. Så oerhört värdefullt!
Idag blir det en lugn lördag. Håller som bäst på att fundera om jag ska gå bort och träna en stund eller ej. Ett alternativ är att lägga mig en stund. Båda förslagen gör gott på sitt sätt….

Idag är det en vecka kvar tills vi åker till Samos. Söndagmorgon 21 sep lyfter vi och herregud vad underbart det ska bli! Mat och vin, sol och bad, kärlek och mys i en vecka i Grekland. Sämre kan man ha det.

~ av bredablick på 13 september, 2008.

4 svar to “Tjejfredag”

  1. Åh, sol och bad! Det vill jag med ha! Här är det sol och svinkallt bad, inte riktigt samma sak ;)

  2. Hejhej
    Låter skönt med semester. Det känns förvisso inte som så länge sen man hade semester, men en liten höstresa kan säkert göra riktigt gott :-)
    Träning ja… har inte tränat på länge nu, medvetet eftersom det känns som jag har hostat i två månader. Men nu är det lite bättre, och nu ska jag skärpa till mig. Ska få lite tips av sjukgymnsten också, om ett par veckor :-)
    Ha en fortsatt skön helg. Jag tror jag ska ta en liten lur nu faktiskt.
    Kram

  3. Det låter härligt. Både tjejkvällen och den kommande semesterveckan. Du får se till att ta en massa härliga bilder och visa oss senare!

  4. SHIT!
    Jag som har provat att vila i tre veckor nu!! Men i morgon ska jag på’et igen!!
    KRAM

Kommentera

 
