Det trodde jag aldrig!

Efter semestern har även Jocke börjat träna styrketräning på samma ställe som mig. Han är en van gammal styrketränare och har ibland hetsat på mig att vi ska träna ihop. Aldrig har jag svarat. Jag har knappt kunnat träna samtidigt som honom. Idag har vi dock inte bara tränat samtidigt utan även ihop! Vi körde rygg, Jocke hjälpte mig med nya övningar och vikter. Jätteroligt, tungt och så nyttigt. Min man är bra till så mycket!

Två arbetsdagar kvar, tre dagar sammanlagt till solen, värmen och härligheten.

~ av bredablick på 17 september, 2008.

3 svar to “Det trodde jag aldrig!”

  1. Vilken tur du har som har en man som duger till mer än bara en sak! :) Jag tänker givetvis på fönsterputsningen ;)

    Jag såg en väderprognos för Samos och det såg riktigt svajigt ut. Nu håller jag tummarna för att det vänder. Å andra sidan kan man sällan lita på prognoserna tack och lov.
    Om vi inte höres innan så har en alldeles fantastisk resa och njut av varandra! Jag hoppas att du känner dig mycket piggare och energisk när du väl är hemma igen!

    Kram på er!

  2. Hej vännen!
    Nu bär det snart av! Ha en riktigt skön resa och semester, och passa på att njuta av den händige maken *blink*
    Kramar

  3. Ha nu en riktigt skön semester!!! Ta hand om varandra och njut, njut, njut!!!!

    Massor med kramar från en som snart har fått ihop en blogg….tror jag …!!!

    //Tina

Kommentera

 
