Då så

Då börjar det närma sig. Vi har precis varit ute på stan och fixat några ärenden. Nescafe, vi har ju lägenhet den här gången så vi ska fixa egen frukost. Yoghurt, honung och färskt bröd från bagaren i byn. Och svenskt kaffe. Jag köpte också ett par halvsnygga sommaskor. Det är ju inte riktigt säsong för sandaler och ballerina just nu men dessa jag hittade, till nedsatt pris, får duga en vecka. Kläderna som ska ner i resväskan ligger framme på sängen. Som vanligt har jag svårt att planera åtgången av kläder vilket resulterar i att jag packar ner så mycket som bara går. Och en del packar jag upp oanvänt nästa söndagkväll. Kamera, sladdar, datorn så småningom, biljetter, pass. Vi har nog koll på läget. Som om två kontrollmänniskor av värsta sorten inte skulle ha det…

~ av bredablick på 20 september, 2008.

3 svar to “Då så”

  1. Jag vet… vi har ju nästan precis pratat men jag skriver här också!!

    TREVLIG RESA!!! Hoppas solen skiner riktigt mycket på er denna vecka!

    Mångar kramar Jenny med familj

  2. Hejsan!

    Vill bara önska er en riktig”supervecka med allt vad det innebär!”
    Kram jennie

  3. Trevlig resa! Hoppas att solen befinner sig på samma plats som er.

Kommentera

 
