Lysande!

Vädret är numera lysande i ordets dubbla bemärkelse! Långa dagar på stranden, mysiga eftermiddagar och kvällar på balkongen och därefter långa middagar ute i byn. Vattnet är varmt, ca 25 grader. Nu i kväll är det mycket varmt, ca 25 grader i skrivande stund kl 21.30. Moussaka, tzatsiki, olivolja, rödvin, kyckling i ugnen, yoghurt med honung, ugnsbakad fetaost, söta frukter. Grekland i september är bra trots allt!

~ av bredablick på 25 september, 2008.

8 svar to “Lysande!”

  1. Vilken tur! Fortsätt att njuta , det tar ju snart slut!
    Kram på er

  2. Åh va gött! Äntligen!
    Njut nu!

  3. Härligt!

  4. Härligt att höra!!
    Ha det riktigt bra nu i värmen!
    KRAM

  5. Hej!
    Vad gött att solen kom fram igen!
    Njut på!

  6. Jag är avundsjuk på er sköna vecka, även om vi haft fint väder här går det ju inte att jämföra med den solen och värmen ni har haft.
    Nu är jag nyfiken på att se hur ni har haft det, så jag hoppas att det blir bild bloggande när ni kommer hem.
    Ta hand om er. pussar och kramar från oss

  7. Jag är avundsjuk på er sköna vecka, även om vi haft fint väder här går det ju inte att jämföra med den solen och värmen ni har haft.
    Nu är jag nyfiken på att se hur ni har haft det, så jag hoppas att det blir bild bloggande när ni kommer hem.
    Ta hand om er.
    Pussar och kramar från oss

  8. Jag är inte det minsta avundssjuk. Inte alls. Inte ens en liten gnutta. Jag Älskar att det börjar bli mörkt och kallt här. Verkligen. ;)

    Hoppas att ni har det lika gott under resten av veckan! :)

Kommentera

 
