Underbart!

Att försöka återge semestern och Grekland är svårt. Kanske omöjligt. Jag trivs så bra där nere och jag njuter med alla sinnen. Jag smakar massa goda saker, det doftar av kryddor, luften och vattnet känns skönt mot huden, jag lyssnar och slumrar till vågskvalp och inte minst allt vackert och annorlunda jag ser. Här kommer några bilder som förhoppningsvis förmedlar litegrann av allt det goda vi upplevt.
samos1

samos2

samos3

samos4

samos6

samos5

~ av bredablick på 29 september, 2008.

7 svar to “Underbart!”

  1. Hej igen min boxer-vän!
    Härliga bilder! Förutom att träna ihop borde vi verkligen fota ihop någon dag!
    KRAAM

  2. Fina bilder, men skymningsbilden är min favorit! En riktig pärla.

  3. Dessa bilder ger verkligen känsla, ni måste ha njutit mycket och haft det helt underbart.
    kram

  4. Härligt och underbara bilder! Jag håller med dig. Grekland är fantastiskt! :)
    Kan du inte berätta mer om Samos. Är det värt ett besök? Kommer ni åka tillbaks? Hotellet, var det bra?
    Och så mer bilder förstås, det kan man aldrig få nog av :)
    Kram på er!

  5. Jag är fortfarande inte det minsta avundssjuk. Inte alls.
    ;)

  6. Kanonfina bilder med massor av känsla…såklart de är ju dina vännen! Välkomna hem!

    Kram och ses på onsdag!

  7. Åhh så härligt! Lite sommar mitt i hösten.

    Kram

Kommentera

 
