Jävla MigränJävel

Jag blir så ledsen. Så obeskrivligt ledsen. I måndagskväll kände jag vad som var på gång. Tog genast migränmedicin och kröp ner redan kl 21. Det hjälpte inte ett dugg. Sov oroligt och hade ont under hela natten. Tog nya tabletter under dagen igår men var helt utslagen. Jobbade inte och jobbar inte idag heller. Inte nog med den rejäla smärtan jag har, jag bli också, som sagt, så ledsen på detta. Det tar så på humöret och psyket att ha så ont och att inte kunna få lindring. Jag vill vara ute, jag vill träna, jag vill fungera som vanligt! Är det för mycket begärt??? Fan. Jävla MigränJävel.

~ av bredablick på 1 oktober, 2008.

9 svar to “Jävla MigränJävel”

  1. Lilla gumman, jag tror att du har lite spänningshuvudvärk också. Verkar inte som om pillerna hjälper riktigt ju. Har du Sumatriptan eller annan medicin?
    Såå somt och trist idag när jag kom till jobbet!! Vi ses i morgon hoppas jag!

    KRYAPÅDIGKRAMAR!!

  2. Nämen usch då. Efter semestern ska man ju bara känna sig pigg, utvilad och med massor av energi. Du har ju fått det exakt motsatta. Usch och fy va trist! Inte så konstigt att du känner dig deppad då!

    Ring Vårdcentralen och boka en tid så att du kan få hjälp! Så där ska man ju inte ha det!

    Vi tänker på dig!
    Stora kramar från prickiga skultorpfamiljen :)

  3. Hej vännen
    Usch, det låter verkligen inget vidare. Inte alls… Hoppas att du piggar på dig under dagen. Snart. NU!
    Kramar

  4. Fy attans. Har haft något som kan liknas vid migrän när jag hade en virusinfektion och det enda upplevelsen fick mig att för alltid ha den största respekt för de som måste leva med migrän på regelbunden basis.

    Hoppas du snart känner dig bättre.

    Kram

  5. Fy vad jag tycker synd om dig, hoppas att det blir bättre få fort som möjligt. Det är aldrig roligt med migrän. Du borde få sprutor så att du slipper vara liggande i flera dagar. Krya på dig jag tänker på dig och hoppas att det blir bättre.
    Kram

  6. hej gumman!
    Usch vad jobbigt! Jag hoppas att det lättar snart!
    KRAAM

  7. Hejsan!
    Nu förstår jag varför jag inte lyckades få tag på dig på jobbet idag…. Jag har också varit hemma med en febrig Annie.
    Jag lider med dig och hoppas att både du och jag kommer och kan ses på morgondagens q-träff!!
    Kram på dig!
    Sov gott

  8. Ajaj, stackare! Jag hoppas verkligen att det har gått över nu och att du får en skön natt med ordentlg sömn!

  9. Jag kan helt enkelt bara instämma. Testa zomig nasal. De är toppen, men det krävs att ma ntar dem i tid, något som inte jag lyckas med. Typiskt tecken när man kopplat av och haft semester. Fast min kommer på semester, på jobb, helg, vardag,…..jämt. Men nu har jag bara haft 4 anfall sista månaden, så jag är nöjd med det.

    Men jobbigt att inte kunna vara som vanliga människor, planera osv. Nej, det är ingen idé att boka upp nått kul i helgen, jag har nog migrän ändå. Känner du igen det!!

    Kan vi komma på en plan att ta kål på Mr Migrän?

Kommentera

 
