Rygg Rygg Rygg

Idag blev det ett ryggpass på gymmet. Ett högintensivt pass med tunga vikter. Jag har fortfarande härlig träningsvärk i benen efter ett rejält benpass i lördags. Utfallsgång och knäböj är grymma övningar för benen. Att träna är toppen! Och gud så skönt att vara fri från huvudvärken. Jag har också hunnit tvätta fyra maskiner samt göra nyttiga matlådor till resten av veckan. Nu blir det soffan med gott samvete resten av kvällen.

~ av bredablick på 7 oktober, 2008.

4 svar to “Rygg Rygg Rygg”

  1. Om det är det som krävs för att du ska ha gott samvete för soffan… herregud vilken syndare jag är då :)

    Puss från oss till er

  2. Uj, jag försökte träna lite idag, men halsen ville inte vara med. Inte luftrören heller, så jag fick ge upp. Men du har minsann varit duktig! :) SKönt att migränen håller sig undan!

  3. Hjälp vad mkt du har hunnit med! :-) I am imponerad…

  4. Oj oj snacka om energi! :) Härligt!

Kommentera

 
