Per!

I kväll ska jag titta på mitt (just nu) favoritprogram. Jag tycker han och programmet är superbra, enkelt och charmigt. Hans kockande verkar vara något man antingen älskar eller hatar. Vad tycker du om Per Morberg och ”Vad blir det för mat?”?

~ av bredablick på 9 oktober, 2008.

7 svar to “Per!”

  1. Både Peter och jag gillar det programmet, han lagar mat med känsla och kan få något som låter äckligt se hur gott som helst ut. Bra tipps för kvällens tv tittande.

  2. jag måste erkänna att jag tycker han är rätt spännande på nåt vis i all sin enkelhet.

    Kram po daj!

  3. Haha, jag är också helt hooked på ”Vad blir det för mat”! Så totalt befriad han är på att allt måste se helt perfekt ut ;-)

  4. Måste erkänna att jag hatar. Tycker det är så motbjudande när han slibbar och slaskar med maten. Sen har jag nog lite svårt att släppa att han en gång i tiden spelade knark-Viggo i Rederiet och jag tyckte att han var riktigt otäck…. ;-)

  5. han är bäst!

  6. Jag håller faktiskt med Snäckan lite. Visst gör han lite annorlunda mat mot många matprogram, ”vanlig” mat ofta, men jag blir också störd på att han smackar och slafsar och glufsar. Och hela tiden plockar i sitt svettiga hår… Men ibland tittar jag på det ändå :D Dock inte idag!
    Kram

  7. :) Jag gillar honom! För min del är han uppfriskande och JAG ska ju inte äta hans mat, så han får smaska och plocka i håret som han vill. Han är ju så långt från klämkäck man kan bli, vilket är skönt! :)

Kommentera

 
