Inte bra

Fluffan är borta. Hon har inte setts till på hela dagen. Vi släppte ut henne vid 9 i morse och hon kommer alltid hem en eller flera gånger om dagen. Hon brukar också, oftast, komma hem när vi ropar eller visslar på henne. Hon är ju en liten mes och är sällan långt borta. Nu har vi dock inte sett henne på 12 timmar. Vi har redan varit ute och letat en gång och nu ska vi gå ut en sväng till. Det gör ont i hjärtat. Fluffan kom hem nu!

~ av bredablick på 19 oktober, 2008.

6 svar to “Inte bra”

  1. Det gör ont i mitt hjärta med. Hoppas hon är hemma snart! Förstår precis hur ni känner!

    Kramisar!

    Ps. Vi ses imorgon…hoppas jag. Känner att jag har en smygande migrän på gång…Ds.

  2. Ånej! Vi håller alla tassar och tummar vi kan här i götet för att Fluffan bara sitter och flirtar någonstans. Hon kommer säkert hem snart och är hungrig! Kram och ”buffar” fr gbg

  3. Hoppas att hon kommer hem snart!!

    Kram

  4. Men oj! Det var inte bra, jag ska hålla utkik när jag är ute med hunden! Hoppas hon kommer hem snart! Kram

  5. Hoppas hon kommer hem igen! Inte alls kul när ens små familjemedlemmar försvinner!!

  6. Usch då! Är hon fortfarande inte hemma?

Kommentera

 
