Äntligen!

Idag har jag äntligen, äntligen, äääntligen tränat på riktigt igen! Efter den där otäcka nässelfebern jag fick efter träningen för ett tag sedan så har jag tagit det väldigt lugnt med träning. Jag läste på internet att det finns en sort av nässelfeber som handlar just om förändrad kroppstemperatur som vid svettning eller kyla. Man kan utveckla en slags allergi som kan sitta i i upp till några år. Say what?? Jag bestämde mig då för att bryta träningen ett tag för att undvika detta. Men idag var jag tillbaka och körde armar samt 30 min cardio utan nässelfeber! Härligt! Tyvärr var det tjockt med folk så det var svårt att komma intill utrustningen. Tur att jag bara hade armar planerat.

Idag fyller världens finaste och bästa man år, nämligen min Joakim!
J

~ av bredablick på 3 november, 2008.

4 svar to “Äntligen!”

  1. Grattis Jocke!!
    Malena, jag har sagt det innan…dina bilder är superfina…!!

    Ses i morgon! Natti natti!

  2. Allergisk mot träning tycker jag annars låter som en utmärkt ursäkt för att ligga kvar i soffan :-) Tror att jag ska nyttja den själv :D

  3. Vad skönt det låter att vara så entusiastisk över träning. Jag är inte riktigt där ännu… ;)

    Hälsa till din J och gratulera i efterskott! :)

  4. Hejsan svejsan! Du är nu utmanad =) Kolla min blogg för mer info! Kram

Kommentera

 
