Himla härlig helg!

Igår slappade vi en stund på eftermiddagen, välbehövligt. Efter det blev det träning, värsta passet fick jag till. Axlar och 30 min cardio. Känner av det i axlarna redan idag. En god natts sömn och idag en morgonpromenad med trevliga Malin innan frukost. Nu har vi precis ätit lång och god frukost framför tv:n. Nu blir det surfa och slappa en stund och sedan har jag planer på ett träningspass. Eftermiddagen kommer ägnas åt Premier League-fotboll. I kväll blir det baconlindad kycklingfilé fylld med pepparrotsost. Och givetvis rödvin! Och slutligen ska vi se Mamma Mia i bion. Vilken himla härlig helg!!!

~ av bredablick på 8 november, 2008.

2 svar to “Himla härlig helg!”

  1. Låter verkligen härligt! Ha en underbar helg, kramen!

  2. Åh, då vet jag vem som kommer att tralla ordentligt ikväll. Man blir ju så glad av den filmen! :)
    Själv fryser jag ute i ett ruckel. Men det är fridfullt iallafall! :)
    Ha en go helg!

Kommentera

 
