Mamma Mia!

Ja, vad säger man??! Mamma Mia vad bra! Helt fantastiskt bra! Musiken, miljön, färgerna, Meryl Streep, Skopelos, Mamma Mia! Jag är helt tagen och har lipat mig i genom finalen. Vilken musik de skrev, Björn och Benny. Apropå dem så hittade vi Benny i en sekvens däremot inte Björn. Det sägs ju att även han är med. I morgon ska jag nog leta fram lite bilder från Skopelos och visa er den underbara ön. Jag längtar till sommaren då vi ska vara där i två veckor. Mamma Mia vad jag längtar!

~ av bredablick på 8 november, 2008.

4 svar to “Mamma Mia!”

  1. De är med båda, Malena!!! Jag minns bara inte riktigt var!! Kolla en gång till!! …och visst är filmen super!!

    Ses i morgon! Kram!

  2. :D Jag sa ju att den skulle göra dig glad?! :) Visst är den bra ióch man blir på så gott humör. Jag kan inte sjunga, men funderar allvarligt på att gå på en sing-along-version av filmen och få skråla för full hals! ;)

  3. Jag har inte sett den än men hört mycket bra om det. Jag får ta och göra det någon dag!
    Ni har väl sett att de redan släppt bokningen inför nästa år? Himla spännande! Bokar ni redan nu så får ni boka-tidigt-rabatt! Toppen ju! :)

  4. Tack för kommentaren på min blogg :) Älskade också Mama Mia!

Kommentera

 
