Ryggträning

Idag har jag och min fantastiska äkta make tränat tillsammans. Vi körde rygg och det var såklart Jocke som höll i taktpinnen. Vi började med 4 set marklyft. Därefter 4 set skivstångsrodd följt av 3 set sittande rodd i maskin. Slutligen 3 set hantelrodd på bänk. Behöver jag säga att jag var helt slut i ryggen efteråt. Nu känner jag mig sådär härligt trött som man ska efter ett bra pass. Vad passar väl då bättre än att krypa ner under filten och så småningom titta på historiens bästa tv-serie, Cityakuten?

Maria den beroende! Är det du som kör boxningen i Gymmix?? Är det något drag och brukar det finnas några platser kvar?

~ av bredablick på 10 november, 2008.

2 svar to “Ryggträning”

  1. Du är ju hurtigare än hurtigast! :) Jag har börjat med LCHF-diet, så snart kanske jag kan tänka mig att springa iaf. Nu i början är man ju lite matt, men sen, sen kan jag träna lite mer! :)

    Kan inte du maila mig din adress så du kan få din misse? :)
    Ha det gott!

  2. Hej Malena! Ja det är jag som kör boxingen på gymmix, det är bra ös och mycket folk, ring på tisdag prick 20:00 så finns det nog platser kvar. Hoppas vi ses nästa vecka

Kommentera

 
