Grymt bra!

Idag är jag, helt ärligt, grymt nöjd med mig själv. Jag har varit på kurs i två dagar i annan stad med allt vad det innebär. Det går runt i huvudet och jag är trött psykiskt. Kursen har dock varit superduperbra och jag känner inspiration inför jobbet. Jag kom hem vid kl 17.15 och åt. Kastade mig sedan iväg i bilen till affären. Hem igen och packa upp varorna. På med träningskläderna trots att kroppen skrek efter soffan och iväg till gymmet. Väl där fick jag till värsta passet! 4 set biceps, 4 set triceps samt 100 utfallsteg med 20 kilos extravikt. Efter det var mina ben helt darriga. Jag lyckades ändå ta mig upp på löpbandet och sprang lite lugnt. Efter 10 min fick jag dock avbryta, jag fick nästan kramp i rumpan. Jag satte mig i stället på cykeln och trampade i 20 min. Svetten rann kan jag lova. Grymt bra om jag får säga det själv! Nu ska jag duscha och sedan somna som ett barn på min mans arm.

~ av bredablick på 12 november, 2008.

5 svar to “Grymt bra!”

  1. Vilken disciplin! Imponerad.

  2. men herregud människa!! Bra du är!!
    KRAAM

  3. Herregud! Du är galen!

  4. Herregud! Du är galen!

  5. Shit vad det måste kännas bra!
    Men jag håller med Belinda, du måste vara galen!! :-)

    Trevlig helg!

Kommentera

 
