Middagsbjudning

Igårkväll var vi på middag hemma hos min lillebror med blivande fru.
lycka

Det var supertrevligt och så god mat. Så där riktigt god mat att man nästan inte kan sluta äta. Innan Peter dukade av så skrapade jag det sista direkt ur formen…

Träningen i veckan har varit bra. Måndag, onsdag, lördag och förhoppningsvis idag. Jag har lite migrän nu men har tagit tablett så jag hoppas det går över. Igår körde jag axlar och idag blir det, om jag kommer iväg, mage och rygg.

~ av bredablick på 16 november, 2008.

4 svar to “Middagsbjudning”

  1. Det är ett sånt jättebra kort!!
    Ja ,vi kan intyga att det var god mat och en trevlig kväll!
    Ha en bra vecka och var rädda om er.
    Kram

  2. Vilken under barbild!!

    Ses i morgon!

  3. VI tackar för besök och tävling :D Kul att ni gillade maten också :P

  4. En ÄNNU högre träningsväxel? Jag har misstänkt det innan, och nu är jag övertygad – du måste vara galen :D :D

Kommentera

 
