Operation ingenting

Operation ingenting är inledd. Idag ska jag göra just ingenting. Inga måsten och jag ämnar inte gå utanför dörren. Jag har redan myskläder och raggsockar på mig. Jag ska läsa tidningar, jag har ungefär 5 cm färska inredningstidningar att drömma mig igenom, jag ska glo på tv, jag ska ligga på soffan och jag ska pussa på min man så mycket som han bara orkar med mig.

En fördel med att träna mycket är att en sådan här kväll är så skön och efterlängtad med jämna mellanrum. Jag har tränat mån, tis och ons och jag har träningsvärk typ överallt. Jätteskönt! På riktigt jätteskönt. Igår var jag och bästa Jennie på boxning med superMaria som ledare. Så roligt och sååå jobbigt! Vi har bestämt att köra onsdagarna som är kvar den här terminen. Det är roligt och inspirerande att träna med en kompis som motvikt till de ensamma passen på gymmet. Inte för att de ensamma passen på gymmet är tråkiga, tvärtom. Jag trivs så bra där med min iPod i öronen på högsta volym. Boxningen med Jennie blir helt enkelt ett bra komplement.

~ av bredablick på 20 november, 2008.

3 svar to “Operation ingenting”

  1. bästa Jennie!!!
    GUUUUUUUUUUD vad jag gillar det nya tilltalsnamnet du har gett mig!!!!!!
    Jag mår oxå så gott idag, skön träningsvärk lite här o där…precis som det skall vara.
    Ser fram mot ”morgonkvällen” med så mysiga vänner o god mat o dryck!!1
    kram!

  2. Ujuj, vad du är hurtig och duktig! :) Jag har själv…. lyckats med att pyssla ihop en ängel idag. Inte så mycket motion direkt. Jag får ta mitt styrkepass när jag bär saker till rucklet i helgen istället ;)
    ha det gott! (Paket på väg till dig i detta nu! :D)

  3. Åh vilken bra operation. En sån skulle man ha oftare!

    Är impad av vilken flit du lägger ner i träningen.

    Kram

Kommentera

 
