Lördag

Här har vi idag, som så ofta, en lugn lördag. Lång frukost framför tv:n och nu har jag varit ute på en rask promenad i kylan. Vad skönt det är när det biter i kinderna! Igår var jag på tjejmiddag med bästa tjejerna. Vi åt och drack gott och pratade i flera trevliga timmar. Innan jag gick igårkväll så hade vi lite pälsvård på Fluffan. Hon hade ett par tovor på magen som behövdes tas bort. Hon är så go den där katten! Jag la henne på rygg i mitt knä och höll undan hennes framtassar. Då lägger hon sig till rätta och börjar spinna! Ligger sedan helt avslappnad i mitt knä och njuter medan Jocke fixar och kammar henne på magen.
fluff1

fluff2

~ av bredablick på 22 november, 2008.

Ett svar to “Lördag”

  1. Men, så snäll! Hemma hos oss är det andra tongångar.. Anton gillar INTE att bli fiffad på magen, så det är tur att han inte är utekatt året om!

Kommentera

 
