Advent

Igår hade vi vår flicka M här över dagen. Hon försökte lära mig att dansa salsa. Det gick väl sådär men vad roligt det är att dansa! Efter hon hämtades vid kl 16 drog vi till gymmet trots att vi var supersega. Väl där körde jag 45 min på löpbandet. Idag har vi börjat dagen med risgrynsgröt framför tv:n och kaffe med lussekatt. Mysigt förstås. Matsalsbordet är fullt av pynt och pyssel som jag ämnar ta tag i nu. Jag borde dock ge mig ut och göra några kompletterande inköp.

Tips på roliga second hand, övriga affärer samt mysiga restauranger i Göteborg mottages tacksamt! Jag och Joakim ska till Göteborg nästa helg, bo på hotell och fira att vi hittade varandra för fyra år sedan.

~ av bredablick på 29 november, 2008.

Kommentera

 
