Frukost

Sitter just nu i en hotellsäng i Göteborg och väntar på att Jocke ska bli klar. Sedan är det dags att gå ner och äta frukost. Vilket ju nästan är det bästa med att bo på hotell. Igår kväll när vi kom var vi en sväng inne i Femman-huset, spanade lite, käkade och köpte godis. Kvällen spenderades på rummet där vi tittade på På spåret. Världens bästa program! Nu är det shopping som gäller! Julklappar och kanske något roligt till mig själv också. Jag har planerat för en Irish coffee på något trevligt ställe framåt eftermiddagen. Till kvällen har vi bokat bord på en grekisk restaurang som enl en jobbarkompis har supergod mat. Behöver jag ens skriva att vi har det jättebra??!

~ av bredablick på 6 december, 2008.

3 svar to “Frukost”

  1. Låter trevligt…

  2. Ni ska ju ha det jättebra så klart! Shoppa lite för mig också!!

    Kram på er!

  3. Men nu blir jag avis… Låter jättemysigt!

Kommentera

 
