Oh my god

Ni som känner till Vänner vet hur Janice låter när hon säger ”Oh my god”. Så låter jag nu när jag summerar dagen. Så Mycket Folk. Överallt. Fast jag klagar inte, jag bara konstaterar. Det är som det ska i juletider. Varmt och trångt. Men vilka fynd vi har gjort! Nästan alla julklappar är inhandlade vilket resulterade i 12 kassar.
dsc00039Bilden är tagen med mobilkamera. Och jag ser som vanligt helt knasig ut. Det finns flera anledningar till att jag trivs bättre bakom kameran.

Nu dricker vi vin och vilar våra trötta ryggar på hotellet. Kl 20 har vi bord på restaurang Athena där jag sannolikt kommer äta kycklingsouvlaki med briam och tzatziki och givetvis rödvin.

 

Update: Jag köpte en snygg svart skjorta/blus med krås som jag velat ha så länge! (Fast visst låter det gräsligt fult?!)

~ av bredablick på 6 december, 2008.

5 svar to “Oh my god”

  1. Låter som en underbardag. Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll.
    kram Bettan

  2. skjortan du har köpt låter dösnygg!!!!
    ha en trevlig kväll o smaklig måltid!!!
    kram jennie

  3. Härligt! Jag hoppas att nån kasse går hit till denna adressen??
    Man får väl passa på att säga grattis till de fyra åren! Vi är glada för er två, älskar er!
    Kram

  4. Ojoj, vilken shoppingdag!
    Jag slipper det mesta av julklappsletandet eftersom vi efter moget övervägande har slutat med julklappar vuxna emellan i vår familj. Det blir med andra ord bara brorsbarnen (och sambon självklart) kvar, och de julklapparna är ändå roligast att köpa! :) Hoppas att ni hade en trevlig restaurangkväll igår! :)

  5. Härligt med shopping!!
    Shit, tänkte jag när jag såg bilden, Ewa i minityr eller vad man säger!!

    Verkar som ni haft en toppen helg här på västkusten!

Kommentera

 
