Härlig stämning

Här hemma pysslas lite sådär lagom. Jag njuter och fixar med lite då och då. Alla julklapparna är inslagna.
klapp1

klapp2

På lördag ska vi på julfest med goda vänner. Julbord i knytkalasform, julklappsbyte och sannolikt en hel del glögg… Trevligt!

~ av bredablick på 11 december, 2008.

8 svar to “Härlig stämning”

  1. :) Redan slagit in alla klappar? Jag har inte ens inhandlat alla klappar, så nu blev jag grymt imponerad!
    Ang glögg: Testa chokladglöggen som finns att köpa nu, väldigt god!

  2. Mysigt med julfest, hoppas ni får riktigt trevligt! =)

  3. Heeeeej Malena!

    Kul att du läser min blogg! Jag måste erkänna att jag kikar in hos dig oxå utan att kommentera! Ska oxå bli bättre på det.
    Kul att du ska bli faster igen…..!
    Ska inte ni ha några små fötter som springer…hi hi hi

    Lägg gärna ut en bild på din klänning!

    Kramet på dig

    Sussie/

  4. Godmorgon….

    Du ligger som länk hos mig oxå….

    Mysig fredag på dig!

  5. Jösses, ALLA julklappar inslagna?! Och jag som inte ens har köpt en enda än. Ojojoj, hur ska det här gå?

  6. Tackar å Vickans vägnar! =) Hoppas ni får en underbar helg! Kramen!

  7. Va mysigt, visst får man lite mer stämning nu när snön har kommit.
    ha en trevlig helg och hoppas julfesten blir bra.
    kram kram

  8. Hej Malena! Vad kul att du har kikat in på min blogg! Hoppas du mår bra?! kanonfin blogg du har! Jag återkommer absolut!! Ska bli bättre på att visa Lilla Huset.. I sommar måste du komma hit o käka dom ljuvliga körsbären!! kram kram!

Kommentera

 
