Härliga fredag!

Fredagen måste ju vara den bästa dagen på hela veckan? Skön kväll och hela helgen framför sig. Jag har varit och tränat nu. Rygg med fokus på övre delen och följaktligen också baksida axlar. Jag gav biceps en kort match på slutet också. Sedan var det dags för cardio. Jag hade planerat för 30 min på crosstrainern men se det gick inte. Det fanns inget att ge alls i mina ben. De måste fortfarande vara slitna efter ett grymmepass i tisdags. Träningsvärken har så sakteliga börjat klinga av nu men igår var det ajaj i varenda steg. För att inte tala om när jag skulle sätta mig ner. Jag fick ta emot med händerna och liksom sänka ner mig själv :-) Så det blev enbart 10 min på crosstrainern. Promenaden hem i snön var supermysig. Stämningsfullt med knarr under skorna och snö på träden.

~ av bredablick på 12 december, 2008.

Ett svar to “Härliga fredag!”

  1. Nämen, har ni så mycket snö? Fusk, tycker jag. Jag hade gärna haft en vit lucia :)

Kommentera

 
