Julklänning

Julens festklänning är inköpt på postorder och jag är supernöjd. Tro det eller ej men här kommer en bild på mig. Lite lagom sådär.
julfest

Jag var på gymmet innan idag och tog igen den kondition som inte blev av igår. Idag blev det hela 60 min på löpbandet. Det är bra det inför kvällens julmat :-)

~ av bredablick på 13 december, 2008.

8 svar to “Julklänning”

  1. Du är jättefin ju! Och klänningen verkar sitta som en smäck =)

    Kramen!

  2. Det var en fin klänning!!!
    Ska ni äta julmat ikväll?? Va e de för tjuvstart?
    Kram

  3. Klänningen är super. Njut nu ordentligt av maten ikväll, här är vi måttligt avundsjuka men vi får allt vackert vänta tills nästa helg då ska vi också på julbord.
    kram på er

  4. Jättefin klänning! Och roligt att få en liten bild av hur fräken ser ut på riktigt.. :) Vi kanske tom känner igen varandra när det är dags för nästa Bruce-konsert? :)

  5. Snyggt!

    Här blir det Thai-käk.

  6. du är jättesnygg!!

  7. Åhhh så fin du är!!!!
    Du ger mig världens ångest för tränar inte ett skit!

    Super fin är du ialla fall!

    Kramet!

  8. Kan bara säga= Så snygg du är!!!!!!!

    Kram

Kommentera

 
