Julmust

Sitter i soffan och äter onyttiga smörgåsar med smör på. Dricker julmust till det och konstaterar att jag är trött. Jag har jobbat från 07 i morse till 18.30 i kväll. Vilket i och för sig innebär en rysligt tidig hemgång på fredag. Skönt men jobbigt just nu. Nu ska jag snart faktiskt titta på vilka slutgiltiga val bönderna gör. Efter det ska jag låta mig vaggas till sömns av mitt slutgiltiga val, världens bästa make!

~ av bredablick på 17 december, 2008.

4 svar to “Julmust”

  1. Fin sista mening…

  2. Julmust i kombination med en toppenman låter som ett mycket lyckat avslut på en lång dag!! =)
    Kramen!

  3. vet du att ibland så får man bara vara trött, onyttig och lycklig…..

  4. Låter skönt..Har också hävt mej i soffan på kvällarna denna veckan..Ibland behöver man bara få koppla av! Ha det gott!

Kommentera

 
