Träning mitt i stöket

Jag har gjort två riktigt bra träningsdagar. Igår blev det mage, biceps och 45 min på crosstrainern. Idag ett rejält och tungt ryggpass och därefter 30 min på crosstrainern. Bra tränat Malena!

Joakim är ledig så idag har han gjort Janssons och griljerat skinkan. Jag har varit en sväng på stan efter jobbet och fixat några julklappar. Det blir dock en runda i morgon också. Och då blir det en julklapp till mig själv, Lindex erbjuder nämligen valfri vara för halva priset. Jag tycker de har så mycket snyggt nu för tiden. Det blir också en runda till bolaget och lite annat småfix. Sedan är det jullov och mys för hela slanten i det Johanssonska hemmet.

Förresten, vet ni vad? Om man kollar SMHI nu så ska det bli SNÖ PÅ JULAFTON!

~ av bredablick på 22 december, 2008.

4 svar to “Träning mitt i stöket”

  1. Jag såååg!! Tänk om det verkligen blir en VIT jul i år!!

  2. Hej!
    Har full förståelse över din längtan till vovvar, men de tar tid. Jag är lyckligt lottad som får låna en när jag vill.
    Dessutom njuter hon av att vara här, det är ju ett underbart tecken!!

    Ha det fint och njut av familjen!!

    Stor kram

  3. Ja jag vet!!!!!! SNÖ!!!! Hoppas verkligen att det blir så…..snacka om julstämning!!!!

    KKKRRRAAAMMMM!

  4. Hej vännen!
    Du få gärna låna Hedvig om du vill :-) Fast först måste allt i svanshöjd saneras. Hon är ju som bekant en _mycket_ glad liten hund :-D Men vi kan ju börja med att ses för en långpromenad någon gång i helgerna!
    Nu är det bara några få timmar kvar att jobba, sen är det JUL! Skinkan blev klar sent (!) igår kväll så det var en rätt härlig doft i huset nu när jag steg upp :-) Städningen, tja, det får jag väl försöka inbilla mig. Och pyntet får jag nog göra på annandagen *skratt*
    Ha nu en riktigt underbar jul min vän!
    KRAAAM

Kommentera

 
