Nyårsplanering

Tänk att idag är det en vanlig måndag. Många jobbar, posten kommer och affärerna är öppna som vanligt. Visst är det extra skönt att vara ledig då??!
Igår och idag har jag startat dagen med promenader runt Osudden, ca 55 min. Härligt. Idag var Jennie med vilket betydde en timmes prat, alltid trevligt och välbehövligt.

Idag sker stora nyårshandlingen. Ica och bolaget står på listan. Dukningen har jag börjat planera i huvudet. Vitt förstås, silver, svart med inslag av guld och vinrött tror jag. Ungefär. Typ. I morgon ska jag ut en sväng på stan och kolla efter en topp. Hittar jag en så är det bra annars finns här nog någon gammal trasa jag kan använda :-)
I kväll ska vi hem till Joakims syster med pojkvän för mat, dryck och sällskapsspel, supertrevligt!

Nähä, nu ska jag sätta fart på min förmiddagströtte make…

~ av bredablick på 29 december, 2008.

3 svar to “Nyårsplanering”

  1. Men visst är det konstigt? Det ÄR faktiskt en helt vanlig måndag? Fast inte helt vanlig kanske, då hade man ju inte suttit här i fåtöljen med en kopp kaffe i all sköns ro…
    När tror du att vi ska ta den där prommisen? Skulle vara trevligt om det blev en solig dag…
    KRAM

  2. Ja, man hajade till när posten damp ner i brevlådan idag ;)
    Så härligt att kunna börja dagen med en promenad, och med sällskap blir det ju ännu bättre!
    Kramen!

  3. Kikar inom en gång till idag ;)

    Du har en award att hämta hos mig, vännen! Kram!

Kommentera

 
