Nyårsdukning

Men gud vad jag är nöjd! Ingen jante här inte, jag skryter :-) Vitt, rött och guld. Jag skippade silvret och det blev så snyggt! Här är en liten tjuvtitt.

nyår1

Idag har vi varit på stan och köpt kläder, både jag och Joakim. Mycket svart blev det. Tråkigt kanske men samtidigt klassiskt och stiligt. Det blev ingen topp som jag skrev tidigare utan en ny klänning. Jag är inte helt nöjd. Risken är att jag kommer känna mig _för_ fin. Fast det kanske man inte kan på nyår?? Vi får väl se hur det slutar…

Kvällen igår hemma hos Joakims syster och pojkvän i deras lilla hus var kanontrevlig! Vi åt gott, drack vin och spelade spel ända till kl 02, gash. Det blev ingen morgonpromenad men däremot en rask runda nu på eftermiddagen. I morgon ska jag och Jennie gå på Gymmix nyårsgympa kl 10. Skönt att få röra lite på sig. Man äter ju hela tiden dessa dagar.

~ av bredablick på 30 december, 2008.

11 svar to “Nyårsdukning”

  1. Uj, tjusig dukning! :)
    Vi får nog ha det lite enklare härute, men champagne finns ju iallafall, alltid något!
    Du, man kan ju aldrig vara FÖR fin om man är värdinna, det är väl då man får sätta ribban själv? :D Jag tror att det snarare blir raggsockor än festblåsa härute, men å andra sidan kan ju ingen annan tjej komma och överglänsa mig heller.. ;)

    Hoppas att ni får en riktigt trevlig nyårkväll och ett gott slut. Och givetvis även ett gott nytt sedan, på andra sidan tolvslaget!
    Kram

  2. Fantastisk dukning!!

    Säger som föregående talare ”man kan aldrig vara FÖR fin om man är värdinna”

    Tack för promenaden idag…den var välbehövlig!!

    Puss & kram

  3. Mallan du är så otroligt duktig på att duka det ser jätte fint ut.
    Kram

  4. Åh, så tjusig dukning! Vad duktig du är!! Hoppas ni får en mysig och trevlig Nyårsafton!! Kram Och Gott Nytt År!! (ps. På Nyår SKA man ju få känna sig fin, så klänningen blir säkert kanon!!)

  5. Mycket snyggt!!!! Jag har sett det i verkligheten!
    Gott slut och Gott Nytt År!
    Kram

  6. Dukningen ser toppen ut, du har verkligen känsla för det där! =)
    Och du kommer säkerligen att vara vacker som en dag i nya klänningen!
    Önskar dig/er ett Gott Nytt År!!
    Nyårskram!

  7. Guuud så mysig dukning! Lite skoj att vi valt samma färger. Jag har oxå lite rött och en kvist….Jätte fiiiint!!!!

    Håller med Sanna om klännigen dock. På nyår SKA man käna sig fiiiin! Är övertygad om att du blir urtjusig!!!! Kula tt du hänger på min utmaning!!!!!

    KRAMET

  8. Vilken fin dukning du gjort!
    :-)

  9. Tjusig dukning!

    Gott Nytt år!

  10. Ah, tjusigt värre! Det blir säkert en toppenfest :-)
    Riktigt Gott Nytt År på dig vännen!
    Kram

  11. Låt gå för den här gången…men fasen du har ju rätt!! Himla snyggt dukat!

    Gott slut och ett rikigt gott nytt år!!
    Kram på er!

Kommentera

 
