Tack!

Tack alla ni snälla människor som skrivit så fina kommentarer till mig de senaste dagarna! Jag blir alldeles varm i hjärtat! TACK!

Jag och min man kan vara synnerligen effektiva när vi väl bestämmer oss. Idag på förmiddagen har vi hivat ut julen. Gran, gardiner, ljusstakar, hela alltet. Nu är här städat och fräscht och hemmet ser ut dom vanligt igen. Skönt.

Idag ska det handlas litegrann, förhoppningsvis tränas och kanske också promeneras. Risken är dock att de två sistnämnda aktiviteterna uteblir…

Update: Joakim fixade handlingen, jag tränade och promenaden fick stå tillbaka för en tvättid. Däremot bokades precis en morgonpromenad i morgon tillsammans med Jennie.

~ av bredablick på 2 januari, 2009.

6 svar to “Tack!”

  1. Åh, jag skulle med behöva ta tag och hiva ut julen, men ongarna vill ha kvar det liiiite till….. Men innan jobbet drar igång på onsdag ska det väck!

    Hoppas att din nyårsafton blev lyckad och tack för din gulliga kommentar hemma hos mig…
    kramiz

  2. Hej lilla Gull!
    Förlåt att jag vait dålig på att kommentera….liiiite dålig igår!
    Så fin du var i din nyårsklänning! OCH fantastisk dukning!!!!

    Gott nytt år både på dig OCH Jocke!!!

    Kramet

  3. Du är väl värd alla fina ord, vännen! =)
    Så skönt att ha fått städa undan julen redan! Det kliar i fingrarna på mig, men jag får ju inte bestämma det själv ;)
    Kramen!

  4. Här borde också julen hivas ut men det får nog vänta tills efter helgen, tycker trotts allt att det är lite mysig.
    Hoppas ni får fint väder imorgon på er promenad, det har ju varit riktigt härligt idag.

    Kram kram

  5. En fördel med att ha firat julen på annan ort är att jag dels inte hade pyntat så mycket hemma, dels har jag inte hunnit tröttna på det lilla som är här, så det kändes väldigt ”nytt” att komma hem till Götlaborg och lägenheten. Ja, efter alla ”äventyr” är vi nu på torra land igen!

    Ha det gott! :)

  6. Jag har läst och tittat på dina fina bilder. Såååå fin dukning och ALLT! Underbart!

    God fortsättning på 2009 Malena!

    kram Linda

Kommentera

 
