Värsta lugna helgen

Oj vad vi har slappat i helgen. Jag tog mig en tupplur igår eftermiddag precis som jag skrev. I dag blev det sovmorgon trots att vi la oss ganska tidigt igår. Lugnt och skönt. Men vad tiden går fort. Helgerna bara försvinner. Nu till helgen som kommer så ska vi på kalas för min pappa som fyller 60 år. Det blir god mat, mycket folk och diverse jippon. Roligt! Sista helgen i januari är det svärfars tur att fylla 60 år. Då ska vi till Helsingborg fre-sön och bo på hotell, Marina Plaza. Middag på lördagskvällen och i övrigt fria aktiviteter. Jag och Joakim tillsammans med Joakims syster och hennes pojkvän funderar på Laserdome på fredagen och en tur till Helsingör på lördagen. Roligt med festligheter!

~ av bredablick på 11 januari, 2009.

2 svar to “Värsta lugna helgen”

  1. Vilken ”kalas”-avslutning på januari ni ahr framför er! Skönt att ha en lat helg mellan varven.

    Kram

  2. Du blir ju rena partyprinsesan ju!!

    Kram på dej!!

Kommentera

 
