Pappa!

Idag har jag och mina syskon fixat det sista inför vår pappas kommande 60-års-dag. Vi ska fira på lördag, hela dagen och kvällen med familj och släkt. Det kommer bli så bra. Och så trevligt. Och så roligt. Och så bra. Jag kan förstås inte skriva några detaljer här eftersom födelsedagspappan i fråga är här och läser…

Älskade pappa vad bra det kommer bli!!!
pappa
Världens bästa pappa!

~ av bredablick på 13 januari, 2009.

10 svar to “Pappa!”

  1. Pappa försökte läsa ,men han fick nåt i ögat…. ja, ni vet hur det kan bli!!
    Jag tror att han är lite nervös…. men det kan jag inte säga till honom…..
    Men han är iallafall världens goaste man, det kan jag intyga!!!!!
    Massor av kramar till er alla som kommer att medverka till att hans födelsedag blir världens bästa!!!

  2. Sagolik bild! Världens bästa pappa indeed! :)

  3. Vi på bästkusten tvivlar inte på att ni får en toppenlördag!

  4. Ge pappa-jonny en stor grattiskram från mig!!

  5. En jättefin bild, verkligen!
    Vilken lördag vi kommer att få, allihopa, inte bara födelsedagsbarnet :)
    Vi längtar!

  6. Ni får ha ordentligt roligt på lördag, speciellt födelsedagspappan! =)

    Kramen!

  7. Klart ni kommer att få en toppendag!!

    Kram på er och en extra till födelsedagsbarnet!

  8. – Tänka sig att jag har en sååå gammal kusin…
    Stor kram till far-din på födelsedagen!

  9. Godmorgon fredag!!!!!

    Hoppas ni får skoj imorgon! Väntar på nytt inlägg ju!!!!!!

    Kramet

  10. Härlig bild.
    Jag ”drogs” ju med din lilla papps på Datorteket för en himla massa år sedan och tyckte att han var toppen!
    :-)
    kramiz

Kommentera

 
