Varma mackor

Idag har jag och Jennie varit på gymmet och tränat. Jag körde rygg och axlar och det blev ett bra pass. Känner mig helt mör i axlarna och övre ryggen nu, skön känsla.
Allt är klart inför morgondagen. Det sista på stan är fixat, viss utrustning är lånad och upplägget med mina syskon är spikat.
Nu sitter jag och softar i soffan och lyssnar på Peter Lemarc. Maten är förberedd, den gamla 80-talsklassikern varma mackor. Jag väntar bara på att min käre make ska komma hem. Det blir en lugn och mysig kväll. Skippa introt och börja lyssna efter 53 sek och lyssna NOGGRANT på texten. Kärlek!

När vi blir gamla och kanske glömda,
ger jag dig dom ögonblick jag sparat på
Detta är ett av dom sätt jag älskar dig på

~ av bredablick på 16 januari, 2009.

3 svar to “Varma mackor”

  1. Bra att allt är klart , känner mig helt lugn.
    Däremot sitter hos mig en gammal man som nog måste jobba över imorgon…..
    Vad göra?
    Kram

  2. Japp…snart träffas vi…ska bli trevligt och roligt.

    Vad avser musiken så är det världsklass…

  3. Solklart! Han är bäst….! Kärlek det!

    Hoppas allt blir kanonis ikväll med pappsen!

    Många kramar!

Kommentera

 
