Härligt kalas!

Igår hade vi en jättebra dag med släkt och familj. Många skratt och nästan lika många tårar av glädje. God mat och dryck. Tack alla!

stringhyllan
Här är stringhyllan i köket med en Koka Blå-samling som ständigt växer. Jag dammsuger Tradera och Blocket på de delar jag saknar och vill ha. En rolig om än något kostsam hobby. Längst upp står en julklapp, två stycken Pastillo-skålar från Orrefors. Katten på mitthyllan är en present från Fröken P för mitt idoga gissande på en gåta hon hade i sin blogg. Bredvid katten ligger ett par salladsbestick i teak som också är från Tradera, så snygga!

~ av bredablick på 18 januari, 2009.

8 svar to “Härligt kalas!”

  1. Fin hylla du har! Fast jag hade velat läsa lite mer om fadersfestligheterna jag!

    Kram på dej, saknar dej en smula!

  2. Hej!
    Har du kollat http://www.metropol.se/auctions? Där har de en del Koka Blå, kolla in nummer 561 3075. Trevlig blogg du har, brukar titta in här ibland. Vi har ju samma intresse, gillar också 50-tal. Mitt intresse för gamla prylar fick mig ju t.o.m att plugga till antikvarie =). Ha det så bra!

  3. Kaffekopparna är _verkligen_ ursnygga!! VAR kan du ha fått tag i dem? *skrattar*
    Bilen ja……..just nu bryr jag mig inte om vad det kostar, bara jag får tillbaka den nån gång!!!!!!!! Tack och lov att svärmor är pensionär!
    Kram

  4. Tack på er själva! Vi var lite trötta igår annars är allt lugnt.
    NU önskar vi alla en lugn och go vecka, det ska vi ialla fall ha!
    Kram

  5. Vad kul att allt ble lyckat! Jag hade velat se lite fest bilder och mer vad ni gjorde jag oxå!

    Ladda upp ladda upp ladda upp!

    Hoppas du får en fin måndag hjärtat!

    Kramet

  6. Vad härligt att ni fick en toppen dag!

  7. Visst är det kul när man fastnar för ngt och hittar ”nya” fynd lite då och då =)

    Själv är jag lite såld på Pyro ;)

    Kramen!

  8. Vad kul att festen blev lyckad! Visa bilder!! Kul att se ju! Jaha, nu var det Måndag igen..usch! Jag har rykt på en förkyldning också..jäkla skiit! kram…

Kommentera

 
