Snart helg igen

Det är inte klokt vad tiden går fort. Fredag i morgon igen. Just den här fredagen innebär tjejträff ute på lokal. Vi ska äta fondue, bästa lilla gänget.
tjejmiddag
Jag har visat den här bilden tidigare men dessa finfina flickor tål att visas igen!

Innan dess blir det träning en timme på arbetstid. Perfekt sista timmen på fredagen. I morgon blir det rygg och axlar. Idag har jag kört ben med fokus på baksidan samt rumpa. Skippade vaderna idag. Pallar inte en vecka med träningsvärk just nu. De får vänta några dagar. Igår var jag och Jennie (längst till vänster på fotot) på boxning. Vi kommer köra det tillsammans en gång i veckan den här terminen. Kul och superjobbigt. Än så länge är tempot lite dåligt för det är en del nya men jag joggar på stället under instruktionerna. Och snart lär vi vara tillbaka i högsta svettiga tempot!

~ av bredablick på 22 januari, 2009.

5 svar to “Snart helg igen”

  1. Hoppas ni får en superdupertrevlig kväll!! =)
    Kramen

  2. Herregud, du måste ju vara sjukt vältränad! Och jag är inte det minsta avis….. ;-)

  3. Hoppas ni hade en riktigt trevlig kväll igår. Det låter mysigt med fondue inte varje dag man äter det.
    Kram

  4. Hoppas ni hade en super kväll tilsammans!

    Kram

  5. Hejdu! Jag fegar lite och svarar här hos dig istället… ;) jag jobbar som konsult inom trafikbranschen :) Inte Trafikövervakare/Lapplisa, utan snarare åt planeringshållet. :)

    Hoppas att ni hade det trevligt igår och att du inte straffas för det idag… ;)

Kommentera

 
