Löpträning

Idag har jag och Jennie löptränat. Eller vi har varit ute och joggat men löpträning låter bättre än jogging :-) Vi har nu påbörjat träningen mot milen. Joggingrundan gick bra, över förväntan faktiskt. Jag har tidigare alltid sprungit själv men idag märkte jag att springer bättre ihop med någon. Jag ger inte upp utan kämpar bättre tillsammans med någon. Därför är jag extra glad för Jennie som jag kan träna med! På onsdagkväll är det boxning med just Jennie som gäller.

~ av bredablick på 26 januari, 2009.

3 svar to “Löpträning”

  1. Ni är så duktiga!
    Hoppas att förberedelserna inför milen kommer flyta på fint!
    Kramen!

  2. Guuud vad du är hurtig….jag har varit lite dålig på det!
    Går ut och går varje dag i alla fall!

    KRAAMM!

  3. Hej vännen
    Jag flåsar bara jag läser ditt inlägg :-) Du är så duktig!
    Kram

Kommentera

 
