Framme i Helsingborg

Idag kunde jag sluta lite tidigare och vi kom iväg redan kl 12. In på Väla en sväng för lunch och sedan incheckning på Marina Plaza vid ca kl 15. Jag och Joakim har varit duktiga och tränat nu på eftermiddagen. Joakim körde styrka och jag tillbringade 40 min på löpbandet varav 35 min springande. Visserligen i väldigt lugnt joggingtempo men ändå. Jag är helnöjd. Nu blir det dusch och slappande på rummet innan vi ska ut i kväll och äta middag. Vi har bokat bord på Olssons skafferi. Dels fick jag tips om det här på bloggen och dels har vi varit där innan. Ett säkert kort med andra ord.

~ av bredablick på 30 januari, 2009.

Ett svar to “Framme i Helsingborg”

  1. Ha nu en riktigt skön helg och fira med stil!!

    Kram på er!!

Kommentera

 
