Inredning, 50-tal

Jag blir precis tokig. Kolla in här. Så snyggt. Färgerna, möblerna, för att inte tala om trappan! Ja alltså allt är toppensnyggt! SÅ skulle jag vilja bo. Kunde jag så skulle jag byta ut allt vi har mot detta! Utan att tveka. Vad tycker du?

~ av bredablick på 5 februari, 2009.

7 svar to “Inredning, 50-tal”

  1. Über-coolt trapp-räcke!!!
    Kram

  2. Ja, det var riktigt läckert, jag gillade också trappan riktigt jävla läcker! Jo några bilder till har ja nog =) kramar

  3. Ja, jag som är så förtjust i trappor gick ju igång direkt!! Vill ha, vill ha!!!

    Kram på dej och ha en skön helg!!

  4. Jo visst är det snyggt men en aning sterilt för min smak…
    Ha en härlig helg!
    Kram

  5. Skulle, precis som du, lätta byta till detta schyssta hus!!! Varför har man inte lite roligare ekonomi, då hade jag genast slagit till. Hur snyggt som helst!!!!!!
    Ha en trevlig helg!

  6. Jag är nog inte riktigt lika glad i 50-tals stilen som du, hihi ;)

    Ha en underbar helg!
    Kramen

  7. Jag älskar 50-tal men man kan inte se något dit du länkat!!!

    Kramet

Kommentera

 
