Blandad lördag

Jag ser att länken i mitt föregående inlägg inte fungerar längre. Hur som helst så var det ett radhus från 50-talet i Vällingby som låg ute på Hemnet. Supersnyggt som sagt. I morse ringde min bror och berättade att han och barnen ämnade komma ner över helgen. Sagt och gjort, ett par timmar senare kom godingarna. Nu är det hos farmor och farfar en stund men de kommer tillbaka hit lite senare. Då blir det film, kvällsmat, engelsk ligafotboll och kebab. Ungefär så i alla fall. Nu i eftermiddag passade jag på att cykla bort till gymmet där jag fick till ett bra pass. Rygg, axlar och triceps. I morgon skulle det passa bra med en löptur. Vi får väl se om jag lyckas få till det i slasket/halkan.

~ av bredablick på 7 februari, 2009.

Kommentera

 
