En dag i hälsans tecken

Idag har vi haft friskvårdsdag på jobbet. Jag går alltid till jobbet men i morse förlängde jag vägen så att jag fick till 45 min promenad. Sedan var det frukost på jobbet modell hotellfrukost. Efter en, minst sagt, rejäl frukost åkte vi och sköt luftgevär. Hur kul som helst! Lunchen gick också i hälsans tecken och bestod av lax, rotfrukter och potatis. Allt odlat i närområdet. Slutligen körde vi spinning i 60 min. Riktigt roligt och riktigt jobbigt! Nu i kväll har jag ätit kycklingfilé med keso, sallad, tomater och paprika. Snacka om att jag ska njuta på soffan hela kvällen…

Hälsosamt har det också varit för min söta svägerska som idag fått fast anställning! Grattis Bettan!

Någon som tyvärr inte har haft en lika hälsosam dag är min andra söta svägerska. Hon har halkat och brutit foten på två ställen. Gips till knäet i 8 veckor. Surfa gärna förbi henne och lämna en hälsning!

~ av bredablick på 10 februari, 2009.

3 svar to “En dag i hälsans tecken”

  1. Å vad härligt det lät med friskvårdsdag!!

    Tack för omtanken.

    Kram Linda

  2. Låter som en härlig dag =)
    Tack än en gång för gratulationerna, firade med semla =)

    Kram

  3. va söt du är lilla mallan! Tusen tack för hjälpen innan också! Kan fortfarande inte fatta att jag gjort det! Kramar ps. hälsa mammsen från mig!

Kommentera

 
