Värsta klippen

Idag fick jag ett erbjudande från Ellos som jag inte kunde stå emot. Och jag ville inte heller stå emot. Det var bara att klicka hem.

92-8318Iittalas ljuslykta, eller vad man nu vill ha den till, ord pris 139 kr, nu endast 75 kr. Jag köpte två st i klarglas. Ellos har en hel del bra grejer. Jag handlar därifrån ibland och de har ofta schyssta erbjudanden. Igår fick jag valfri vara till halva priset och idag kom ett erbjudande om inredning och möbler till 25 % rabatt.

Igår efter jobbet åkte jag till Stadium och köpte en väska. En svart tålig allroundväska. Jättesnygg till det finfina priset av 99 kr. Jag köpte också en snygg munkjacka som var på erbjudande, ord pris 299 kr nu 149 kr. En lila blev det. Idag efter jobbet åkte jag till Stadium. Igen. Det blev en likadan munkjacka fast svart samt ett nytt träningslinne för endast 99 kr. Vilka bra affärer jag gör!

~ av bredablick på 11 februari, 2009.

7 svar to “Värsta klippen”

  1. Nämen! Det erbjudandet hade jag också hoppat på, men jag har inte fått nåt! :(
    Bra fynd iaf! :)

  2. oh vad det är roligt att fynda!!

  3. Ja det var värst vilka klipp du gör! Jag vill också shoppa.. Iaf ett par byxor till som jag får på mig! Snart kommer ssk och jag börjar bli lite nervös faktiskt. Hade känts tryggare om det var du på nå vis.. Kram

  4. Du är så duktig min lilla flicka!!
    Kram

  5. Kul att fynda! =)
    Håller med dig ang Ellos.

    Kramen!

  6. Jag tycker också att jag är lite bra, men jag har fortfarande inte fattat det riktigt. Det känns så overkligt på nå vis. Det är som att du skulle hitta en groda en dag o ta upp den o börja gosa med den. Totalt overkligt! Kramar

  7. Ellos har massa bra grejer!
    Jag handlar där ofta!

    Puss på dig!

Kommentera

 
