After work

Fredagen den 13, peppar, peppar ännu har inget hemskt hänt. Det skulle vara att kvällen ballar ur nu då. Nej det tror jag förstås inte! Vi ska ut med våra trevliga vänner Åsa och Putte på after work. Mat och dryck i ett par timmar. Det sa vi i och för sig förra gången vi gick på after work också. Då slutade kvällen kring midnatt i Åsas och Puttes hall med cykelhjälmar och Hammarbys diverse olika hejaramsor. Vi får väl se hur det blir den här gången…

I eftermiddags var jag och tränade. Ett bra pass. Axlar och baksida axlar/övre delen av ryggen samt avslutningsvis 30 min intervaller på löpbandet. Joakim har planerat för morgonpromenad innan skidskyttet i morgon vilket innebär kl 8. Jag tror på det när jag ser det.

~ av bredablick på 13 februari, 2009.

3 svar to “After work”

  1. Hoppas ni får en trevlig kväll =)

  2. Man får det mycket roligare om man håller på det ända riktiga laget, nämligen Rögle BK, bandyklubb.

    De´ni, de e laget!

    Puss
    alla

  3. Hoppas ni hade en trevlig kväll!
    Mysig Alla Hjärtans Dag på dig och mannen! Mys och va rädda om varran idag!

    Många Kramar

Kommentera

 
