Lugn onsdag

Om dagen och kvällen igår var riktigt effektiv och hurtig så har dagen idag varit motsatsen. Lugn och sansad med tvätt som enda aktivitet.
Jag har grym träningsvärk i biceps efter passet igår. Jag körde biceps, triceps och mage. I morgon har jag planerat för axlar men jag kommer nog inte hinna. Jag måste antagligen jobba över och sen är det middag med några arbetskamrater på kvällen. Vi är fyra kvinnor (!) som jobbar ihop. Vi spänner över 20 år och har väldigt olika liv men mycket trevligt ihop. Vi träffas ett par gånger per termin och dessa kvällar ger jättemycket!

~ av bredablick på 18 februari, 2009.

3 svar to “Lugn onsdag”

  1. Det verkar som om du är värd att ta det lugnt! :) Hoppas att ni hade trevligt!

  2. Hoppas middagen blir trevlig! =)

    Kramen!

  3. Så trevligt med Arbetskamrats kvällar! Tyvärr blir de för sällan…
    Jag är enda tjejen med då jag har ett typiskt ”manligt” jobb eller vad man ska säga. Branchen är det i alla fall!

    Ha så mysigt!

    Kramet

Kommentera

 
