Tröttsam torsdag

Usch vilken dag. Tunga möten på jobbet. Träffar med föräldrar där vi i skolan och de ser helt olika på situationen. Jag hade tänkt åka hem mitt på dagen och träna men det blev inte så. Och nu fick jag jobba över en stund så det blir ingen träning alls idag. Det gillar jag inte! I helgen ska jag träna varje dag. Har bara fått till ett pass hittills i veckan. Förvisso ett bra pass som fortfarande lämnar avtryck i form av träningsvärk men det räcker inte. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ta mig till mina goa jobbarkompisar. Ett glas vin och en god middag blir perfekt efter denna tröttsamma torsdag!

~ av bredablick på 19 februari, 2009.

3 svar to “Tröttsam torsdag”

  1. Hoppas att du kunde varva ned sen gullan och att du fick ditt glas vin….det fick jag, tillsammans med Kinamat från Lilla Krogen..smaskens!

    Idag är det FREDAG!

    Kramet

  2. Vissa dagar på jobbet vill man helst bara glömma!

  3. Hoppas du får en bra helg med den träning du vill ha, och att du kan koppla av lite också!

    Kramen!

Kommentera

 
