Sjuk fredag?

I natt har jag sovit så dåligt, typ ingenting. Vaknade som ett vrak i morse med ont i kroppen och hostig. Jag gick till jobbet ändå fast lite senare. Nu är det bättre men jag känner mig halvkrasslig. Hoppas det beror på den uteblivna sömnen och inte någon influensa eller annat. Någon träning blir det dock inte idag. Hoppas på nya tag i morgon!
Idag och i natt har vi besök av Joakims brors son, Edvin. Han har länge pratat om att han ville sova över hos oss och nu är det alltså dags. Han anlände nyss med liten väska och ville ha köttbullar till middag. Jag tror dock att vi får försöka hitta på något roligare än just köttbullar. Han och Jocke sitter just nu och spelar bilspel i bion och det låter rejält. Både från spelet och från dem :-) Snart blir det en sväng på stan för diverse inköp, bl a godis.

Jag har köpt en del nytt i inredningsväg och bilder kommer förhoppningsvis under helgen, håll utkik! Trevlig fredag på dig!

~ av bredablick på 20 februari, 2009.

4 svar to “Sjuk fredag?”

  1. Hua…hoppas att det inte bryter ut nåt jävligt på dig!!!!

    Kul med övernattande barn. Jag kommer ihåg innan vi skaffade egna kidz, då var syrrans pojk Jonathan hos oss jämt…dels för att han fick vara uppe hur länge han ville, titta på skräckfilm och äta godis till han fick ont i magen….
    Idag är det han o flickvännen som passar mina barn…låter dem titta på skräckfilm, äta godis tills de spyr och vara vakna hela natte…!!!

    Men, det är ju, så det ska va…..

    Kramet

  2. Nä, hoppas verkligen att du slipper bli sjuk (bort, bort med alla baciller och virus)
    Hoppas helgen blir bra, låter mysigt med övernattningen! =)

    TACK för omtanken innan! Du är guld värd!

    Kramen!

  3. Hej vännen!
    Sladdar förbi och önskar trevlig helg! Hoppas att du piggar på dig och att det ”bara” är den dåliga sömnen som spökar.
    Sköt om dig!
    Kram

  4. Åhh, va mysigt med lilla Edvin. Om han är kvar får du pussa på honom från mig! Värsta avundsjuk blir jag! Kramar

Kommentera

 
