G(r)ym Mallan

Visst är jag rolig *pekar på rubriken*??! Faktum är att jag var grym idag. Och om du har något emot ett ego-inlägg så kan du surfa vidare. Nu. För här ska skrytas! Jag var grym idag på gymmet. Jag har tränat mitt bästa pass någonsin. Med nya handskar som avlastar handlederna och underarmarna. Detta gjorde att jag kunde lasta på med vikter och fullkomligt köra slut på ryggen. Jag var starkare än nånsin, svetten sprutade och jag är sååå nöjd med mig själv!

~ av bredablick på 23 februari, 2009.

9 svar to “G(r)ym Mallan”

  1. Hallå Hulken!
    Du är så duktig. Önskar att jag kunde fokusera en tredjedel så mycket på träningen… Men jag är ganska nöjd med två pass i veckan, trots allt. Du har all rätt att skryta, bästa du!
    Kram

  2. Skryt på jantelagen så långt åt pepparn du bara kan! Heja dig!

    Kram

  3. Jag hejar på dig! Skryt på bara =)
    Önskar att jag hade lite av din träningsdisciplin ;)

    Kramen!

  4. så ska det låta!!
    Bra tränat!!
    Kram

  5. Klart du var grym! Och det ska du med all rätta berätta för omvärlden! :)

    Kram

  6. Duktiga du!!!!!!

    Jag får ju bara sådan jätte ångest som inte gör nåt!

    Tappat suget!

    Kramet

  7. Att köra SLUT på ryggen värkar farligt :) Men härligt att du kör på!

  8. Åhh what a feeling…..
    G(r)ymt duktig du är!

  9. Duktig du är! Kan ju ja skryta lite med då =) –> jag hoppade upp o ner för trappan 1 gång extra!!! De du =) Haha

Kommentera

 
