Kommer inte på någon bra rubrik

Äntligen fredag och vi har en hel helg utan måsten framför oss! Så skönt! Jag och Joakim har precis kommit hem från stan där vi har fixat en del ärenden och ätit lunch. Vi har äntligen köpt den där ramen som jag skrev om för något inlägg sedan. Hoppas få upp tavlan och därmed även den nya stringhyllan i helgen. Jag köpte också ett nytt träningslinne. Min nya passion, träningskläder. Ett rosa Nike-linne, jättesnyggt. Snart bär det av till gymmet där jag ska köra ben och Joakim rygg. Vad ska du göra i helgen?

~ av bredablick på 27 februari, 2009.

9 svar to “Kommer inte på någon bra rubrik”

  1. Hoppas på vårfint väder så vi kan vara ute!

    Massor med kramar!!

  2. Universeum, hockey, hotell och snusa liten bäse!

    Kram och lycka till på gymmet

  3. Här blir det födelsedagsfirande i stort sett hela helgen! =)
    Hoppas er helg blir super!

    Kramen

  4. Hm, få se, allt utom det rosa linnet-)

  5. Hej gullet!

    Idag blir det lugna gatan….tacos, bra film och soffläge!
    Vi är barnvakt till brorsans minsta (8år) idag då de flyttar in i sitt nya hus idag.
    Lugnt med andra ord!!

    KRAAAAMET!

    p.s fan va ni är duktiga på att träna…..

  6. Här blir det också lugnt, imorgon ska vi äta middag med hela fam Helgesson och på söndag ska vi äta middag med stora delar av fam Nyberg =). Där i mellan ska jag tvätta. Ha en riktigt skön helg och sköt om er, det är ni värda.

    Kram

  7. Efter en galen vecka blir det en alldeles vanlig, lugn helg!

    Kram

  8. Jobba!!
    Fast jag har så roligt jobb så det gör inget =). Vi ska oxå ha extravisning av vår kissar så håll tummarna för att fler hemlösa katter får ett hem!
    Kram

  9. Låter skönt med en lugn helg! Det ska vi också ha..ska bli skönt efter en lååång arbetsvecka! Ha det så gott i helgen..kram!

Kommentera

 
