Fuskade igår

Det blev ingen träning igår. Vi stannande hemma och fixade och strulade med nya hyllan och tavlan och diverse annat fix. Idag däremot har jag tränat. Jag började med marklyft där jag ökade i vikt, bra! Jag gick sedan över och körde axlar. Det blev ett bra pass och jag kände mig stark och pigg. Efter så blev det jogging men jag bröt efter 10 minuter. Fick för mig (?) att det gjorde ont i benhinnan igen. Jag gick över till crosstrainern som är skonsam och körde 10 minuter på den också. Så 20 minuter cardio blev det trots allt.

Nu blir det en lugn eftermiddag med Liverpoolmatch om ett par timmar. Vinst är ett måste! Senare blir det chipotlemarinerad fläskfilé och en film. Egentligen borde man ju ge sig ut i det härliga vädret men man kan ju inte hinna med allt! I morgon kanske det kan bli en promenad, vi får väl se. Trevlig lördag på dig!

~ av bredablick på 28 februari, 2009.

4 svar to “Fuskade igår”

  1. Ja det är nog värre med det! =S kom hit o leta upp sladden åt mig då =) kram

  2. Duktiga du som vanligt!
    Hoppas ni får en mysssiiiiggg kväll du o Jocke!!!

    KRAMET!

  3. Du är så duktig, att du orkar hålla igång så som du gör. Det är beundrans bart.
    Hoppas vi snart får se bilder på resultatet av hyllan och ramen.

    Kram

  4. hoppas att din helg blir fortsatt bra gumman!!

    Du måste kolla det här (om du inte redan gjort det) på You Tube; ”my redeemer lives – team hoyt” HEEELT FANTASTISKT!!

    puss

Kommentera

 
